Паралельно з виконанням монтажних робіт виконуються індивідуальні випробування обладнання та систем нового безпечного конфайнмента. Станом на 1 серпня 2017 року в рамках проекту виконані випробування наступного обладнання та систем:
- система основних кранів НБК, включаючи обидва мости, два кранові візка, мобільну інструментальну платформу, північний і південний гаражі технічного обслуговування з 25-тоним краном;
- пасажирський ліфт у західній торцевій стіні Арки;
- 20-тонний мостовий кран в Технологічній будівлі;
- 12 видів електричних та ручних вантажопідйомних пристроїв;
- система електропостачання НБК 6 кВ.

Працівники Чорнобильської АЕС приєдналися до Всеукраїнської акції «Вишивана моя Україна», ініційованої Державною казначейською службою України з нагоди 25-річчя незалежності України.

Вишивана карта України створювалася протягом двох місяців руками казначеїв всіх регіонів країни і увібрала в себе частинку кожного куточка нашої країни, завдяки чудовим традиційним українським орнаментам, що демонструють різноманіття і водночас єдність країни.

Майже вісім місяців вишивана карта подорожувала по всій Україні і була презентована майже на шістдесяти підприємствах, побувала на сході нашої держави в зоні АТО, піднялася на найвищу точку українських Карпат Говерлу і навіть побувала на іншому континенті в Антарктиді, після чого, повернувшись на Україну, продовжила подорож по рідній землі.

19 липня почалися випробування пристрою для ТК-8 - найважливішого для поводження з відпрацьованим ядерним паливом Чорнобильської АЕС.

Пристрій для підключення виготовлено компанією BNG відповідно до технічного завдання на виготовлення і поставку обладнання для проекту будівництва сховища відпрацьованого ядерного палива Чорнобильської АЕС. Безпосередньо після поставки всіх його вузлів пристрій було змонтовано, після чого настала черга виконання пуско-налагоджувальних робіт відповідно до програми індивідуальних випробувань.

В рамках даних випробувань проходить перевірка сумісності обладнання стикувального пристрою ТК-8 та нового вагона-контейнера ТК-700, який було спроектовано та  зібрано для даного проекту компанією Skoda.

Успішне виконання цих індивідуальних випробувань дозволить в подальшому переходити до комплексних випробувань нового вагона-контейнера ТК-700.

Початок «гарячих» випробувань на СВЯП-2 заплановано на грудень 2017 року.

11 липня 2017 року Верховна Рада прийняла пакет законопроектів, які відновлюють цільове фінансування і використання державного Фонду поводження з радіоактивними відходами (РАВ), що дозволить відновити його накопичувальний статус та профінансувати виконання державної програми з утилізації таких відходів.

Зокрема, за ухвалення законопроекту №6435 «Про внесення змін до статті 4 Закону України «Про поводження з радіоактивними відходами щодо покращення механізму фінансування діяльності по поводженню з радіоактивними відходами» проголосував 231 народний депутат при необхідних 226. 

Народний депутат, представник парламентського підкомітету з питань екологічної політики, природокористування та подолання наслідків Чорнобильської катастрофи Іван Рибак зазначив, що до 2019 року планується повністю перейти до фінансування діяльності по поводженню з РАВ за рахунок коштів Фонду. Кошти будуть використані на розвиток системи поводження з радіоактивними відходами, будівництво сховищ тривалого заощадження та наукових досліджень.

Станом на 12 липня завершено загальнобудівельні роботи сховища відпрацьованого ядерного палива №2 (СВЯП-2). Уже демонтовано баштовий кран, що дозволить завершити найближчим часом роботи з благоустрою території. Також завершені оздоблювальні роботи у більшій частині приміщень. Завершуються роботи з монтажу обладнання.

Інтенсивно тривають роботи з пуску та налагоджування обладнання у будівлі установки по поводженню з відпрацьованим паливом (УПВПЗ). Повним ходом йдуть випробування обладнання і систем СВЯП-2. Проведені індивідуальні випробування і оформлені документи з приймання після індивідуальних випробувань приблизно 15% від загальної кількості обладнання. Виконано випробування під навантаженням 9 з 24 вантажопідіймальних механізмів. На 8 з них отримано дозволи Держпраці на експлуатацію.

Проведено автономні випробування обладнання автоматизованих систем, зокрема обладнання автоматичної системи контролю радіаційної обстановки (АСКРО) і Системи обліку та контролю ядерних матеріалів. Остання також пройшла комплексні випробування. Тривають автономні випробування обладнання системи радіаційного контролю та системи фізичного захисту. Завершено комплексне випробування і оформлені документи з приймання системи підготовки та подачі стисненого повітря.